Seznam kategorií
Galerie (2074)
Články (77)
Fotopostřehy (107)
Krátké zacinkání (58)
Mimořádné události (39)
Různé (6)
Videoarchiv (37)
Statistiky
Můj YouTube kanál
---------
Kontakty
Fotokalendář služeb

Statistiky

Aktuální a přesné statistiky vygenerované z Fotokalendáře od 13.8.2007 do 24.7.2019 3:00.

Směny

Počet ranních směn: 1081
Počet odpoledních směn: 1539
Počet nočních směn: 42
Počet dělených směn (tzv. šejdrů): 144

Celkem směn: 2806
Průměrná délka směny: 8.63 hodin
Celkem odpracováno: 24234 hodin z toho 1770 přesčasových hodin

Roční přehled

Pro řidiče tramvaje jsou u směn tyto čtyři časy nejsledovanější. Začátek ranní (sloupec 1) pro mě znamená, jak brzo budu vstávat. Konec ranní i odpolední (sloupec 2 a 4) je důležitý obzvláště před volnem, protože po směně následuje jeden (někdy i více) volný den a proto se těším, že půjdu brzo domů. Konec odpolední (sloupec 3) zde přikládám k porovnání, jak se liší běžný (průměrný) konec odpolední směny a té, po níž mám volno. Ze statistiky vyplývá, že jde o hodiny, o které nám plánovač směn, přidělením krátké směny, prodlouží volno.

RokRanníOdpolední
ø začátekø konec
před volnem
ø konecø konec
před volnem
20076:42 ze 73 směn14:39 ze 15 směn 23:26 ze 19 směn24:16 ze 7 směn
20085:07 ze 90 směn13:24 ze 20 směn 22:33 ze 106 směn21:49 ze 37 směn
20095:20 ze 93 směn13:37 ze 25 směn 22:43 ze 103 směn20:23 ze 30 směn
20105:23 ze 85 směn14:00 ze 25 směn 22:27 ze 110 směn20:57 ze 33 směn
20115:20 ze 95 směn13:45 ze 22 směn 22:53 ze 130 směn21:51 ze 36 směn
20125:05 ze 74 směn13:10 ze 14 směn 22:55 ze 156 směn21:05 ze 44 směn
20135:53 ze 88 směn14:01 ze 20 směn 23:26 ze 138 směn21:27 ze 40 směn
20146:13 ze 86 směn14:23 ze 22 směn 23:22 ze 142 směn23:02 ze 42 směn
20156:03 ze 76 směn14:28 ze 15 směn 23:04 ze 160 směn21:40 ze 47 směn
20166:07 ze 30 směn14:06 ze 7 směn 23:11 ze 211 směn21:30 ze 61 směn
20175:10 ze 109 směn13:02 ze 28 směn 22:57 ze 122 směn21:10 ze 38 směn
20185:06 ze 116 směn12:04 ze 29 směn 22:14 ze 118 směn20:40 ze 34 směn
20195:16 ze 66 směn13:04 ze 17 směn 22:20 ze 68 směn20:26 ze 19 směn

Svátky

  • Od 13.8.2007 do dnes: 148 svátků.
  • Na 42 mi vyšlo v turnusu volno a zůstal jsem doma zadarmo (Jakoby běžnému pracujícímu vyšel svátek na víkend).
  • 106 svátků jsem měl podle turnusu strávit v práci:
    • v 89 případech jsem doopravdy jezdil a byl ohodnocen dvojnásobnou mzdou.
    • 17 svátků jsem dostal sváteční náhrady a zůstal doma, jako každý smrtelník.
Z toho můžeme vyčíst, že pokud mi vychází nějaký svátek na pracovní den, z 84% doopravdy půjdu do práce. Nejčastěji (8×) jsem byl v práci 26. 12. (na druhém místě 01. 05. - 7×) Nejvíc svátečních směn jsem odpracoval v roce 2015 - 10×.

Linky

Seznam úplně všech linek, které jsem dostal přidělené. První řádek ukazuje, kolikrát jsem se na lince vyskytl a kolik hodin to bylo. Druhý řádek sestupně seřadí u každé linky roky, ve kterých jsem měl tuto linku nejčastěji. Třetí řádek se zaměřuje na nejčastější typ vozu, jenž na dané lince odřídím.

150×, 411 hodin
 2011 (16×) 2010 (9×) 2008 (5×)
 KT8N (29×) T3M (11×) T3SU (6×)
26×, 54 hodin
 2017 (6×)
 T3RP (6×)
3223×, 1879 hodin
 2011 (46×) 2008 (40×) 2009 (38×)
 KT8N (84×) KT8D5 (56×) T3M (48×)
42×, 17 hodin
 2019 (1×) 2012 (1×)
 T3RP (1×) KT8N (1×)
538×, 326 hodin
 2011 (9×) 2008 (6×) 2010 (4×)
 T3M (18×) T3RP (14×) KT8N (5×)
649×, 432 hodin
 2017 (18×) 2016 (10×) 2018 (9×)
 KT8N (31×) T3RP (13×) T3M (5×)
716×, 135 hodin
 2018 (13×) 2019 (2×) 2014 (1×)
 T3RP (8×) KT8N (5×) T3M (3×)
8345×, 2904 hodin
 2016 (41×) 2018 (33×) 2009 (32×)
 KT8N (174×) T3M (91×) T3RP (37×)
975×, 652 hodin
 2018 (13×) 2015 (11×) 2013 (9×)
 T6A5 (39×) KT8N (38×) 15T (36×)
1050×, 473 hodin
 2015 (13×) 2014 (11×) 2017 (9×)
 KT8N (30×) T3RP (18×) 14T (1×)
1142×, 383 hodin
 2012 (12×) 2015 (10×) 2017 (7×)
 KT8N (42×) T3RP (4×) T3M (3×)
12118×, 1017 hodin
 2015 (29×) 2016 (26×) 2014 (19×)
 KT8N (67×) T3RP (39×) 14T (11×)
14104×, 956 hodin
 2017 (25×) 2016 (23×) 2015 (12×)
 KT8N (96×) T3RP (40×) 15T (20×)
1585×, 652 hodin
 2011 (27×) 2010 (26×) 2009 (8×)
 T3M (58×) T3RP (28×) T3RPLF (6×)
16284×, 2449 hodin
 2018 (50×) 2016 (42×) 2017 (40×)
 KT8N (186×) T3M (82×) 15T (27×)
1790×, 805 hodin
 2010 (15×) 2014 (12×) 2017 (11×)
 KT8N (49×) T3RP (15×) 14T (11×)
1828×, 256 hodin
 2013 (12×) 2010 (8×) 2015 (6×)
 T3M (10×) T3RP (6×) KT8N (6×)
19154×, 1116 hodin
 2010 (46×) 2011 (34×) 2009 (29×)
 T3M (61×) KT8N (34×) KT8D5 (21×)
206×, 53 hodin
 2013 (4×) 2010 (1×) 2012 (1×)
 KT8N (4×) 14T (2×)
2118×, 153 hodin
 2016 (11×) 2008 (3×) 2007 (2×)
 KT8N (13×) T3M (5×)
2218×, 178 hodin
 2013 (8×) 2015 (4×) 2014 (2×)
 KT8N (11×) T3RP (4×) T3SU (4×)
238×, 61 hodin
 2017 (4×) 2019 (3×) 2018 (1×)
 T3SU (7×) T3M (1×)
24102×, 875 hodin
 2012 (20×) 2008 (17×) 2011 (12×)
 KT8N (51×) T3M (29×) 14T (17×)
25288×, 2502 hodin
 2008 (38×) 2016 (31×) 2018 (29×)
 KT8N (192×) T3M (56×) KT8D5 (28×)
2680×, 706 hodin
 2008 (32×) 2009 (22×) 2013 (7×)
 KT8N (37×) KT8D5 (33×) T3RP (4×)
271×, 8 hodin
 2010 (1×)
 KT8D5 (1×)
284×, 32 hodin
 2016 (4×)
 T3RP (4×)
293×, 26 hodin
 2014 (3×)
 KT8N (3×)
3010×, 102 hodin
 2018 (7×) 2011 (1×) 2017 (1×)
 KT8N (9×) T3RP (3×) 15T (1×)
316×, 53 hodin
 2012 (4×) 2018 (1×) 2013 (1×)
 KT8N (9×) T3RP (1×)
336×, 54 hodin
 2010 (2×) 2012 (2×) 2016 (1×)
 T3M (2×) KT8N (2×) T3RP (2×)
343×, 19 hodin
 2018 (2×) 2008 (1×)
 KT8N (1×) T3RPV (1×) T3RP (1×)
351×, 9 hodin
 2017 (1×)
 T3M (1×)
3616×, 125 hodin
 2018 (13×) 2011 (2×) 2017 (1×)
 KT8N (7×) T3RP (5×) T3M (3×)
373×, 25 hodin
 2014 (3×)
 KT8N (3×)
471×, 9 hodin
 2011 (1×)
 T3M (1×)
514×, 33 hodin
 2007 (3×) 2008 (1×)
 T3M (4×)
5218×, 145 hodin
 2009 (8×) 2013 (3×) 2016 (2×)
 T3RP (12×) T3RPV (3×) T3M (3×)
5418×, 151 hodin
 2013 (4×) 2009 (3×) 2010 (3×)
 T3RP (18×)
561×, 6 hodin
 2015 (1×)
 T3RP (1×)
732×, 16 hodin
 2011 (2×)
 15T (2×)
922×, 19 hodin
 2017 (2×)
 T3RP (2×)
981×, 8 hodin
 2017 (1×)
 T3RP (1×)

Nejčastější: linka 8, 345×.
Nejvíc odřízených hodin: linka 8, 2904 hodin na lince .

Zálohy

282× na mě vyšla záloha. 121× ranní a 161× odpolední. Vyjel jsem ze 63 záloh, to je 22.34% pravděpodobnost. Ve výpravně jsem vydržel v průměru sedět 169 minut než mě výpravčí poslal na výjezd.
Nejčastěji (13×) jsem vyjel ze zálohy začínající ve 12:00.

RokPočet zálohS výjezdemPravděpodobnost
výjezdu
200733100%
200827829.63%
200930723.33%
201026519.23%
201120420%
2012231147.83%
201325416%
201421419.05%
201526415.38%
201622313.64%
201721523.81%
201825312%
201913215.38%

Průměrná délka směny vychází pro ranní zálohu: 7.35hod a odpolední zálohu: 7.64hod. Nejdelší výjezd ze zálohy jsem vyfasoval 14.12.2012, kdy jsem odpracoval 12.95 hodin.

Vozy

Tramvajáci nemají přidělenou žádnou svojí soukromou tramvaj, kterou řídí každý den. Pokud se stane, že dva dny po sobě dostaneme stejný vůz, je to velká výjimka.

TypCelkemNejčastěji s vozemNejčastěji v letech
KT8N1225×9068 (45×), 9071 (42×), 9095 (42×)2018 (165×), 2017 (154×), 2012 (125×)
T3M897×8015 (36×), 8051 (33×), 8063 (26×)2010 (111×), 2011 (110×), 2009 (96×)
T3RP637×8359 (21×), 8363 (17×), 8351 (17×)2016 (134×), 2017 (101×), 2018 (67×)
KT8D5186×9020 (19×), 9016 (17×), 9011 (14×)2008 (71×), 2010 (35×), 2009 (31×)
15T108×9384 (4×), 9237 (3×), 9249 (3×)2018 (47×), 2019 (18×), 2015 (17×)
14T103×9153 (8×), 9125 (5×), 9134 (5×)2009 (55×), 2010 (21×), 2017 (12×)
T6A5102×8688 (3×), 8721 (3×), 8696 (3×)2015 (30×), 2018 (24×), 2016 (12×)
T3SU102×7191 (4×), 7210 (4×), 7142 (3×)2015 (28×), 2010 (20×), 2014 (12×)
T3RPV38×8153 (9×), 8151 (5×), 8152 (4×)2010 (12×), 2009 (7×), 2018 (6×)
T3RPLF19×8263 (2×), 8271 (2×), 8268 (2×)2010 (14×), 2009 (2×), 2017 (2×)
Stránka vygenerována za: 0.3464 sec
Počet dotazů na databázi: 24
administrace