Seznam kategorií
Galerie (2152)
Články (80)
Fotopostřehy (107)
Krátké zacinkání (58)
Mimořádné události (40)
Různé (6)
Videoarchiv (37)
Statistiky
Můj YouTube kanál
---------
Kontakty
Fotokalendář služeb

Statistiky

Aktuální a přesné statistiky vygenerované z Fotokalendáře od 13.8.2007 do 20.11.2019 16:16.

Směny

Počet ranních směn: 1111
Počet odpoledních směn: 1573
Počet nočních směn: 44
Počet dělených směn (tzv. šejdrů): 147

Celkem směn: 2875
Průměrná délka směny: 8.63 hodin
Celkem odpracováno: 24821 hodin z toho 1805 přesčasových hodin

Roční přehled

Pro řidiče tramvaje jsou u směn tyto čtyři časy nejsledovanější. Začátek ranní (sloupec 1) pro mě znamená, jak brzo budu vstávat. Konec ranní i odpolední (sloupec 2 a 4) je důležitý obzvláště před volnem, protože po směně následuje jeden (někdy i více) volný den a proto se těším, že půjdu brzo domů. Konec odpolední (sloupec 3) zde přikládám k porovnání, jak se liší běžný (průměrný) konec odpolední směny a té, po níž mám volno. Ze statistiky vyplývá, že jde o hodiny, o které nám plánovač směn, přidělením krátké směny, prodlouží volno.

RokRanníOdpolední
ø začátekø konec
před volnem
ø konecø konec
před volnem
20076:42 ze 73 směn14:39 ze 15 směn 23:26 ze 19 směn24:16 ze 7 směn
20085:07 ze 90 směn13:24 ze 20 směn 22:33 ze 106 směn21:49 ze 37 směn
20095:20 ze 93 směn13:37 ze 25 směn 22:43 ze 103 směn20:23 ze 30 směn
20105:23 ze 85 směn14:00 ze 25 směn 22:27 ze 110 směn20:57 ze 33 směn
20115:20 ze 95 směn13:45 ze 22 směn 22:53 ze 130 směn21:51 ze 36 směn
20125:05 ze 74 směn13:10 ze 14 směn 22:55 ze 156 směn21:05 ze 44 směn
20135:53 ze 88 směn14:01 ze 20 směn 23:26 ze 138 směn21:27 ze 40 směn
20146:13 ze 86 směn14:23 ze 22 směn 23:22 ze 142 směn23:02 ze 42 směn
20156:03 ze 76 směn14:28 ze 15 směn 23:04 ze 160 směn21:40 ze 47 směn
20166:07 ze 30 směn14:06 ze 7 směn 23:11 ze 211 směn21:30 ze 61 směn
20175:10 ze 109 směn13:02 ze 28 směn 22:57 ze 122 směn21:10 ze 38 směn
20185:06 ze 116 směn12:04 ze 29 směn 22:14 ze 118 směn20:40 ze 34 směn
20195:15 ze 96 směn12:57 ze 26 směn 22:20 ze 104 směn20:05 ze 30 směn

Svátky

  • Od 13.8.2007 do dnes: 151 svátků.
  • Na 43 mi vyšlo v turnusu volno a zůstal jsem doma zadarmo (Jakoby běžnému pracujícímu vyšel svátek na víkend).
  • 108 svátků jsem měl podle turnusu strávit v práci:
    • v 90 případech jsem doopravdy jezdil a byl ohodnocen dvojnásobnou mzdou.
    • 18 svátků jsem dostal sváteční náhrady a zůstal doma, jako každý smrtelník.
Z toho můžeme vyčíst, že pokud mi vychází nějaký svátek na pracovní den, z 83% doopravdy půjdu do práce. Nejčastěji (8×) jsem byl v práci 26. 12. (na druhém místě 17. 11. - 7×) Nejvíc svátečních směn jsem odpracoval v roce 2015 - 10×.

Linky

Seznam úplně všech linek, které jsem dostal přidělené. První řádek ukazuje, kolikrát jsem se na lince vyskytl a kolik hodin to bylo. Druhý řádek sestupně seřadí u každé linky roky, ve kterých jsem měl tuto linku nejčastěji. Třetí řádek se zaměřuje na nejčastější typ vozu, jenž na dané lince odřídím.

156×, 460 hodin
 2011 (16×) 2010 (9×) 2019 (8×)
 KT8N (32×) T3M (11×) T3SU (6×)
26×, 54 hodin
 2017 (6×)
 T3RP (6×)
3223×, 1879 hodin
 2011 (46×) 2008 (40×) 2009 (38×)
 KT8N (84×) KT8D5 (56×) T3M (48×)
42×, 17 hodin
 2019 (1×) 2012 (1×)
 T3RP (1×) KT8N (1×)
541×, 347 hodin
 2011 (9×) 2008 (6×) 2019 (6×)
 T3M (18×) T3RP (15×) KT8N (7×)
650×, 440 hodin
 2017 (18×) 2016 (10×) 2019 (9×)
 KT8N (32×) T3RP (13×) T3M (5×)
719×, 156 hodin
 2018 (13×) 2019 (5×) 2014 (1×)
 T3RP (8×) KT8N (8×) T3M (3×)
8347×, 2923 hodin
 2016 (41×) 2018 (33×) 2009 (32×)
 KT8N (174×) T3M (91×) T3RP (38×)
991×, 796 hodin
 2019 (21×) 2018 (13×) 2015 (11×)
 15T (55×) T6A5 (39×) KT8N (39×)
1053×, 503 hodin
 2015 (13×) 2014 (11×) 2017 (9×)
 KT8N (30×) T3RP (21×) 14T (1×)
1144×, 396 hodin
 2012 (12×) 2015 (10×) 2017 (7×)
 KT8N (42×) T3RP (5×) T3M (3×)
12120×, 1033 hodin
 2015 (29×) 2016 (26×) 2014 (19×)
 KT8N (67×) T3RP (41×) 14T (11×)
14108×, 985 hodin
 2017 (25×) 2016 (23×) 2019 (13×)
 KT8N (96×) T3RP (43×) 15T (23×)
1590×, 690 hodin
 2011 (27×) 2010 (26×) 2019 (10×)
 T3M (58×) T3RP (31×) KT8N (7×)
16296×, 2559 hodin
 2018 (50×) 2019 (45×) 2016 (42×)
 KT8N (188×) T3M (82×) 15T (31×)
1791×, 816 hodin
 2010 (15×) 2014 (12×) 2017 (11×)
 KT8N (49×) T3RP (15×) 14T (12×)
1828×, 256 hodin
 2013 (12×) 2010 (8×) 2015 (6×)
 T3M (10×) T3RP (6×) KT8N (6×)
19154×, 1116 hodin
 2010 (46×) 2011 (34×) 2009 (29×)
 T3M (61×) KT8N (34×) KT8D5 (21×)
206×, 53 hodin
 2013 (4×) 2010 (1×) 2012 (1×)
 KT8N (4×) 14T (2×)
2118×, 153 hodin
 2016 (11×) 2008 (3×) 2007 (2×)
 KT8N (13×) T3M (5×)
2219×, 184 hodin
 2013 (8×) 2015 (4×) 2014 (2×)
 KT8N (11×) T3RP (5×) T3SU (4×)
239×, 68 hodin
 2019 (4×) 2017 (4×) 2018 (1×)
 T3SU (8×) T3M (1×)
24107×, 913 hodin
 2012 (20×) 2008 (17×) 2010 (12×)
 KT8N (51×) T3M (29×) 14T (17×)
25293×, 2543 hodin
 2008 (38×) 2016 (31×) 2018 (29×)
 KT8N (194×) T3M (56×) KT8D5 (28×)
2685×, 751 hodin
 2008 (32×) 2009 (22×) 2013 (7×)
 KT8N (41×) KT8D5 (33×) T3RP (6×)
271×, 8 hodin
 2010 (1×)
 KT8D5 (1×)
284×, 32 hodin
 2016 (4×)
 T3RP (4×)
293×, 26 hodin
 2014 (3×)
 KT8N (3×)
3010×, 102 hodin
 2018 (7×) 2011 (1×) 2017 (1×)
 KT8N (9×) T3RP (3×) 15T (1×)
316×, 53 hodin
 2012 (4×) 2018 (1×) 2013 (1×)
 KT8N (9×) T3RP (1×)
336×, 54 hodin
 2010 (2×) 2012 (2×) 2016 (1×)
 T3M (2×) KT8N (2×) T3RP (2×)
344×, 29 hodin
 2018 (2×) 2019 (1×) 2008 (1×)
 KT8N (1×) 14T (1×) T3RP (1×)
351×, 9 hodin
 2017 (1×)
 T3M (1×)
3616×, 125 hodin
 2018 (13×) 2011 (2×) 2017 (1×)
 KT8N (7×) T3RP (5×) T3M (3×)
373×, 25 hodin
 2014 (3×)
 KT8N (3×)
471×, 9 hodin
 2011 (1×)
 T3M (1×)
514×, 33 hodin
 2007 (3×) 2008 (1×)
 T3M (4×)
5218×, 145 hodin
 2009 (8×) 2013 (3×) 2016 (2×)
 T3RP (12×) T3RPV (3×) T3M (3×)
5418×, 151 hodin
 2013 (4×) 2009 (3×) 2010 (3×)
 T3RP (18×)
561×, 6 hodin
 2015 (1×)
 T3RP (1×)
732×, 16 hodin
 2011 (2×)
 15T (2×)
922×, 19 hodin
 2017 (2×)
 T3RP (2×)
941×, 9 hodin
 2019 (1×)
 T3RP (1×)
971×, 6 hodin
 2019 (1×)
 T3RP (1×)
982×, 16 hodin
 2019 (1×) 2017 (1×)
 T3RP (2×)

Nejčastější: linka 8, 347×.
Nejvíc odřízených hodin: linka 8, 2923 hodin na lince .

Zálohy

288× na mě vyšla záloha. 125× ranní a 163× odpolední. Vyjel jsem ze 63 záloh, to je 21.88% pravděpodobnost. Ve výpravně jsem vydržel v průměru sedět 169 minut než mě výpravčí poslal na výjezd.
Nejčastěji (13×) jsem vyjel ze zálohy začínající ve 12:00.

RokPočet zálohS výjezdemPravděpodobnost
výjezdu
200733100%
200827829.63%
200930723.33%
201026519.23%
201120420%
2012231147.83%
201325416%
201421419.05%
201526415.38%
201622313.64%
201721523.81%
201825312%
201919210.53%

Průměrná délka směny vychází pro ranní zálohu: 7.33hod a odpolední zálohu: 7.63hod. Nejdelší výjezd ze zálohy jsem vyfasoval 14.12.2012, kdy jsem odpracoval 12.95 hodin.

Vozy

Tramvajáci nemají přidělenou žádnou svojí soukromou tramvaj, kterou řídí každý den. Pokud se stane, že dva dny po sobě dostaneme stejný vůz, je to velká výjimka.

TypCelkemNejčastěji s vozemNejčastěji v letech
KT8N1244×9068 (45×), 9095 (42×), 9071 (42×)2018 (165×), 2017 (154×), 2012 (125×)
T3M897×8015 (36×), 8051 (33×), 8063 (26×)2010 (111×), 2011 (110×), 2009 (96×)
T3RP707×8359 (21×), 8363 (19×), 8351 (17×)2016 (134×), 2019 (122×), 2017 (101×)
KT8D5186×9020 (19×), 9016 (17×), 9011 (14×)2008 (71×), 2010 (35×), 2009 (31×)
15T147×9444 (6×), 9437 (4×), 9384 (4×)2019 (57×), 2018 (47×), 2015 (17×)
14T106×9153 (8×), 9134 (5×), 9125 (5×)2009 (55×), 2010 (21×), 2017 (12×)
T3SU104×7210 (4×), 7144 (4×), 7191 (4×)2015 (28×), 2010 (20×), 2014 (12×)
T6A5102×8688 (3×), 8721 (3×), 8696 (3×)2015 (30×), 2018 (24×), 2016 (12×)
T3RPV38×8153 (9×), 8151 (5×), 8152 (4×)2010 (12×), 2009 (7×), 2018 (6×)
T3RPLF19×8263 (2×), 8271 (2×), 8268 (2×)2010 (14×), 2009 (2×), 2017 (2×)
none8546185461 (1×)2019 (1×)
Stránka vygenerována za: 0.3525 sec
Počet dotazů na databázi: 24
administrace