Blog > Články > 10 let

10 let

Kategorie: Články

Slavím kulaté výročí! Již 10 let mě můžete potkávat v tramvaji jako řidiče. Stalo se toho opravdu hodně, všechna vyprávění můžete najít i na tomto blogu, který logicky taktéž slaví. Jako dárek jsem sem vytvořil novou stránku a co jiného byste mohli ode mně čekat, než obrovský balík statistik a tabulek. Vlevo v menu se objevila nová položka STATISTIKY. Najdete tam mnoho zajímavých čísel, ta se vypočítávají z Fotokalendáře, takže stačí, abych zadal novou směnu či vůz a na stránce statistik se to okamžitě projeví. Protože se statistiky okamžitě aktualizují, chtěl jsem si uložit, jak to vypadalo dnes. V tomto článku proto najdete 10 letý souhrn mého života s tramvajemi.

Statistiky

Aktuální a přesné statistiky vygenerované z Fotokalendáře od 13.8.2007 do 13.8.2017 7:00.

Směny

Počet ranních směn: 865
Počet odpoledních směn: 1315
Počet nočních směn: 40
Počet dělených směn (tzv. šejdrů): 133

Celkem směn: 2353
Průměrná délka směny: 8.61 hodin
Celkem odpracováno: 20269 hodin z toho 1429 přesčasových hodin

Roční přehled

Pro řidiče tramvaje jsou u směn tyto čtyři časy nejsledovanější. Začátek ranní (sloupec 1) pro mě znamená, jak brzo budu vstávat. Konec ranní i odpolední (sloupec 2 a 4) je důležitý obzvláště před volnem, protože po směně následuje jeden (někdy i více) volný den a proto se těším, že půjdu brzo domů. Konec odpolední (sloupec 3) zde přikládám k porovnání, jak se liší běžný (průměrný) konec odpolední směny a té, po níž mám volno. Ze statistiky vyplývá, že jde o hodiny, o které nám plánovač směn, přidělením krátké směny, prodlouží volno.

RokRanníOdpolední
ø začátekø konec
před volnem
ø konecø konec
před volnem
20076:42 ze 73 směn14:39 ze 15 směn 23:26 ze 19 směn24:16 ze 7 směn
20085:07 ze 90 směn13:24 ze 20 směn 22:33 ze 106 směn21:49 ze 37 směn
20095:20 ze 93 směn13:37 ze 25 směn 22:43 ze 103 směn20:23 ze 30 směn
20105:23 ze 85 směn14:00 ze 25 směn 22:27 ze 110 směn20:57 ze 33 směn
20115:20 ze 95 směn13:45 ze 22 směn 22:53 ze 130 směn21:51 ze 36 směn
20125:05 ze 74 směn13:10 ze 14 směn 22:55 ze 156 směn21:05 ze 44 směn
20135:53 ze 88 směn14:01 ze 20 směn 23:26 ze 138 směn21:27 ze 40 směn
20146:13 ze 86 směn14:23 ze 22 směn 23:22 ze 142 směn23:02 ze 42 směn
20156:03 ze 76 směn14:28 ze 15 směn 23:04 ze 160 směn21:40 ze 47 směn
20166:07 ze 30 směn14:06 ze 7 směn 23:11 ze 211 směn21:30 ze 61 směn
20175:18 ze 75 směn13:18 ze 21 směn 23:06 ze 82 směn21:18 ze 25 směn

Svátky

  • Od 13.8.2007 do dnes: 122 svátků.
  • Na 32 mi vyšlo v turnusu volno a zůstal jsem doma zadarmo (Jakoby běžnému pracujícímu vyšel svátek na víkend).
  • 90 svátků jsem měl podle turnusu strávit v práci:
    • v 75 případech jsem doopravdy jezdil a byl ohodnocen dvojnásobnou mzdou.
    • 15 svátků jsem dostal sváteční náhrady a zůstal doma, jako každý smrtelník.
Z toho můžeme vyčíst, že pokud mi vychází nějaký svátek na pracovní den, z 83% doopravdy půjdu do práce. Nejčastěji (7×) jsem byl v práci 26. 12. (na druhém místě 06. 07. - 6×) Nejvíc svátečních směn jsem odpracoval v roce 2015 - 10×.

Linky

Seznam úplně všech linek, které jsem dostal přidělené. První řádek ukazuje, kolikrát jsem se na lince vyskytl a kolik hodin to bylo. Druhý řádek sestupně seřadí u každé linky roky, ve kterých jsem měl tuto linku nejčastěji. Třetí řádek se zaměřuje na nejčastější typ vozu, jenž na dané lince odřídím.

146×, 377 hodin
2011 (16×) 2010 (9×) 2008 (5×)
KT8N (28×) T3M (11×) T3SU (6×)
22×, 16 hodin
2017 (2×)
T3RP (2×)
3214×, 1797 hodin
2011 (46×) 2008 (40×) 2009 (38×)
KT8N (77×) KT8D5 (56×) T3M (48×)
41×, 10 hodin
2012 (1×)
KT8N (1×)
532×, 270 hodin
2011 (9×) 2008 (6×) 2010 (4×)
T3M (18×) T3RP (9×) KT8N (3×)
626×, 233 hodin
2017 (12×) 2016 (10×) 2008 (2×)
KT8N (16×) T3RP (9×) T3M (1×)
71×, 7 hodin
2014 (1×)
T3RP (1×)
8288×, 2389 hodin
2016 (41×) 2009 (32×) 2010 (31×)
KT8N (121×) T3M (88×) T3RP (32×)
953×, 453 hodin
2015 (11×) 2014 (9×) 2013 (9×)
KT8N (38×) T6A5 (28×) T3SU (23×)
1045×, 421 hodin
2015 (13×) 2014 (11×) 2012 (6×)
KT8N (28×) T3RP (15×) T3M (1×)
1141×, 376 hodin
2012 (12×) 2015 (10×) 2017 (7×)
KT8N (42×) T3M (3×) KT8D5 (3×)
12113×, 975 hodin
2015 (29×) 2016 (26×) 2014 (19×)
KT8N (63×) T3RP (38×) 14T (11×)
1474×, 691 hodin
2016 (23×) 2015 (12×) 2017 (12×)
KT8N (59×) T3RP (27×) 15T (5×)
1575×, 567 hodin
2011 (27×) 2010 (26×) 2009 (8×)
T3M (57×) T3RP (25×) T3RPLF (6×)
16188×, 1603 hodin
2016 (42×) 2014 (34×) 2015 (33×)
KT8N (85×) T3M (78×) T3RP (22×)
1784×, 745 hodin
2010 (15×) 2014 (12×) 2016 (10×)
KT8N (46×) T3RP (15×) T3M (11×)
1828×, 256 hodin
2013 (12×) 2010 (8×) 2015 (6×)
T3M (10×) T3RP (6×) KT8N (6×)
19154×, 1116 hodin
2010 (46×) 2011 (34×) 2009 (29×)
T3M (61×) KT8N (34×) KT8D5 (21×)
206×, 53 hodin
2013 (4×) 2010 (1×) 2012 (1×)
KT8N (4×) 14T (2×)
2118×, 153 hodin
2016 (11×) 2008 (3×) 2007 (2×)
KT8N (13×) T3M (5×)
2217×, 170 hodin
2013 (8×) 2015 (4×) 2014 (2×)
KT8N (11×) T3SU (4×) T3RP (3×)
234×, 31 hodin
2017 (4×)
T3SU (3×) T3M (1×)
2489×, 773 hodin
2012 (20×) 2008 (17×) 2011 (12×)
KT8N (49×) T3M (21×) 14T (17×)
25234×, 2028 hodin
2008 (38×) 2016 (31×) 2014 (28×)
KT8N (138×) T3M (55×) KT8D5 (28×)
2675×, 666 hodin
2008 (32×) 2009 (22×) 2013 (7×)
KT8N (35×) KT8D5 (33×) T3RP (2×)
271×, 8 hodin
2010 (1×)
KT8D5 (1×)
284×, 32 hodin
2016 (4×)
T3RP (4×)
293×, 26 hodin
2014 (3×)
KT8N (3×)
303×, 33 hodin
2017 (1×) 2014 (1×) 2011 (1×)
T3RP (3×) KT8N (2×) 15T (1×)
315×, 46 hodin
2012 (4×) 2013 (1×)
KT8N (9×)
336×, 54 hodin
2010 (2×) 2012 (2×) 2016 (1×)
T3M (2×) KT8N (2×) T3RP (2×)
341×, 6 hodin
2008 (1×)
T3RPV (1×)
351×, 9 hodin
2017 (1×)
T3M (1×)
363×, 19 hodin
2011 (2×) 2017 (1×)
T3RP (2×) T3RPLF (1×)
373×, 25 hodin
2014 (3×)
KT8N (3×)
471×, 9 hodin
2011 (1×)
T3M (1×)
514×, 33 hodin
2007 (3×) 2008 (1×)
T3M (4×)
5218×, 145 hodin
2009 (8×) 2013 (3×) 2016 (2×)
T3RP (12×) T3RPV (3×) T3M (3×)
5418×, 151 hodin
2013 (4×) 2009 (3×) 2010 (3×)
T3RP (18×)
561×, 6 hodin
2015 (1×)
T3RP (1×)
732×, 16 hodin
2011 (2×)
15T (2×)
921×, 8 hodin
2017 (1×)
T3RP (1×)

Nejčastější: linka 8, 288×.
Nejvíc odřízených hodin: linka 8, 2389 hodin na lince .

Zálohy

236× na mě vyšla záloha. 96× ranní a 140× odpolední. Vyjel jsem ze 58 záloh, to je 24.58% pravděpodobnost. Ve výpravně jsem vydržel v průměru sedět 173 minut než mě výpravčí poslal na výjezd.
Nejčastěji (12×) jsem vyjel ze zálohy začínající ve 4:00.

RokPočet zálohS výjezdemPravděpodobnost
výjezdu
200733100%
200827829.63%
200930723.33%
201026519.23%
201120420%
2012231147.83%
201325416%
201421419.05%
201526415.38%
201622313.64%
201713538.46%

Průměrná délka směny vychází pro ranní zálohu: 7.34hod a odpolední zálohu: 7.64hod. Nejdelší výjezd ze zálohy jsem vyfasoval 14.12.2012, kdy jsem odpracoval 12.95 hodin.

Vozy

Tramvajáci nemají přidělenou žádnou svojí soukromou tramvaj, kterou řídí každý den. Pokud se stane, že dva dny po sobě dostaneme stejný vůz, je to velká výjimka.

TypCelkemNejčastěji s vozemNejčastěji v letech
KT8N918×9071 (38×), 9068 (36×), 9076 (32×)2012 (125×), 2016 (113×), 2014 (110×)
T3M841×8015 (33×), 8051 (27×), 8029 (22×)2010 (111×), 2011 (110×), 2009 (96×)
T3RP488×8359 (21×), 8358 (15×), 8355 (14×)2016 (134×), 2017 (71×), 2011 (63×)
KT8D5186×9020 (19×), 9016 (17×), 9011 (14×)2008 (71×), 2010 (35×), 2009 (31×)
14T96×9153 (7×), 9125 (5×), 9134 (5×)2009 (55×), 2010 (21×), 2012 (9×)
T3SU94×7210 (4×), 7127 (3×), 7278 (3×)2015 (28×), 2010 (20×), 2014 (12×)
T6A574×8696 (3×), 8660 (2×), 8653 (2×)2015 (30×), 2016 (12×), 2014 (12×)
15T36×9237 (3×), 9303 (2×), 9296 (2×)2015 (17×), 2017 (5×), 2016 (5×)
T3RPV28×8153 (9×), 8151 (5×), 8152 (4×)2010 (12×), 2009 (7×), 2008 (3×)
T3RPLF19×8263 (2×), 8271 (2×), 8268 (2×)2010 (14×), 2009 (2×), 2017 (2×)

Neschopenky

Za celé trvání pracovního poměru u DPP jsem byl na neschopence 2× . Poprvé v únoru 2009 od 12. do 27.2. Směnu ve středu 11.2 jsem musel večer přerušit kvůli bolesti v břichu. Později po vyšetření bylo zjištěno, že musím okamžitě podstoupit operaci slepého střeva. Ještě do půlnoci jsem byl na sále.

Podruhé v neschopnosti jsem se ocitl v červnu 2010. Od 24.6 do 2.7 jsem doma ležel po plastice nehtů na palcích u nohou.

Stížnost

Stížnost na mě přišla jedna. Podrobnější vyprávění si můžete přečíst v tomto článku: Stížnost z 21.1.2011.

Nehody

Zažil jsem celkem 6 mimořádných událostí, jež bych označil za nehody. 2 železniční (tzn. nehoda tramvaje s tramvají), 1 povalení chodce (holka mi vběhla na přechodu pod tramvaj) a 2 zranění cestujícího za jízdy po tom, co jsem musel prudce brzdit, abych zabránil jiné nehodě. Všechny mám popsané zde na blogu a pro podrobnější vyprávění si klikněte na odkaz.

Služební hlášení

Služební hlášení (SH) je zpráva o našich kázeňských a dopravních přestupcích, na jejímž základě nadřízený rozhodne o postihu. Většinou jde o srážku ze mzdy.
  • Sjetí z trasy: 300 Kč a vyprávění První průšvih na světě z 27.11.2007
  • Vjetí do nesprávného směru: 1000 Kč a vyprávění Tudy ne, přátelé z 18.2.2017
  • Překročení rychlosti: 800 Kč (V pěší zóně na Václavském nám. jsem se rozjel na 32km/h)
  • Kolega v kabině 14T: 500 Kč (Tenkrát jsem vezl v tropickém lijáku kolegu z horní na dolní Palmovku k vlezu do metra, jeli okolo dispečeři)
  • Sluchátka v uších: 300 Kč (V sobotu v 7 ráno jsem potřeboval poslouchat chvilku něco jiného než tupé hučení kaloriferu a stěračů)
  • Mluvení za jízdy s cestujícím: 300 Kč (Potkal jsem ve městě manželku, tak jsme se dali do řeči)

Předchozí článek || Další článek
Stránka vygenerována za: 0.0065 sec
Počet dotazů na databázi: 5
administrace